Prima activitate a constat în realizarea unul puzzle prin care elevii să reconstituie corpul omenesc – Anatomie şi fiziologie.
Altă activitate a valorificat şi dezvoltat cunoştinţele elevilor despre igiena personală – Igiena corpului.
Alternanţa activitate – odihnă a fost dezbătută de micii şcolari prin alcătuirea unui program zilnic, argumentarea acestor acţiuni pentru sănătatea omului şi importanţa respectării perioadelor de muncă/odihnă.
Sănătatea mediului a fost tema care a dat posibilitatea elevilor să înţeleagă mai bine acţiunile/factorii care produc daune mediului şi modul de eliminare a acestor ”dăunători” pentru a menţine un mediu sănătos.
Acestea sunt o parte din activităţile pe care le-am desfăşurat la nivelul clasei pregătitoare (prof. înv. prim. TATIANA GÎRBEA), urmând să revenim cu celelalte legate de sănătatea mintală şi sănătatea familiei.
A consemnat pentru dumneavoastră,
Prof. înv. preşc. IONELA-LAURA CARAIMAN
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu