RAEI – Partea a II-a
DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII REALIZATE ÎN ANUL ŞCOLAR 2011-2012
LA ȘCOALA CU CLASELE I-VIII HORIA-NEAMȚ
Nr. crt.
|
Activităţi
|
Tipul de activitate
|
Obiective
|
Termene
|
Responsabilităţi
|
Indicatori de realizare
|
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->
|
Inițierea de proiecte de parteneriat educațional cu unităţi şcolare similare cu rezultate recunoscute la nivel naţional
|
1, 2, 5, 6
|
Fundamentarea permanentă a PDI pe analiza contextului socio-economic
|
Permanent
|
C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->
|
Realizarea legăturii permanente cu comunitatea locală şi şcolară
|
5, 6
|
Fundamentarea permanentă a PDI pe analiza contextului socio-economic
|
Permanent
|
Director şi C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor activităţi periodice de consultare a cadrelor didactice, a comunităţii locale şi şcolare
|
4, 5, 6
|
Cunoaşterea şi urmărirea realizării PDI de către toate cadrele didactice, precum şi de beneficiari
|
Semestrial
|
C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->
|
Repartiţie echilibrată a responsabilităţilor pe domenii de activitate
|
4, 6
|
Cunoaşterea şi urmărirea realizării PDI de către toate cadrele didactice, precum şi de beneficiari
|
Semestrial
|
Director
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->5. <!--[endif]-->
|
Identificarea situaţiilor conflictuale şi a cauzelor acestora, rezolvarea favorabilă a situaţiilor conflictuale
|
4, 6
|
Cunoaşterea de către personal şi beneficiari a regulamentului intern
|
Când este cazul
|
Director şi responsabilii de comisii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->6. <!--[endif]-->
|
Întrunirea lunară a Consiliului Consultativ al Elevilor, semestrială a Consiliului Reprezentativ al Părinţilor şi consultarea periodică (semestrială) cu privire la reglementările interne
|
2, 5
|
Cunoaşterea de către personal şi beneficiari a modului de organizare internă a unităţii
|
Periodic
|
Director
Consilier educativ
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->7. <!--[endif]-->
|
Îmbunătăţirea cu tehnologie TIC a dotărilor existente pentru toate disciplinele
|
3, 6
|
Construirea / utilizarea reţelei de comunicare prin TIC
|
Permanent
|
C.A.,
Cadre didactice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->8. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor activităţi periodice de diseminare a informaţiei cu privire la activitatea organismelor de conducere
|
4, 6
|
Satisfacţia personalului şcolii şi a beneficiarilor faţă de activitatea şcolii
|
Periodic
|
C.A. şi responsabilii de comisii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->9. <!--[endif]-->
|
Stabilirea activităţilor la care au fost invitaţi să participe creativ beneficiarii
|
4, 5, 6
|
Satisfacţia personalului şcolii şi a beneficiarilor faţă de activitatea şcolii
|
Permanent
|
C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->10. <!--[endif]-->
|
Actualizarea paginii școlii cu informaţii generale şi specifice
|
1, 2, 6
|
Difuzarea tuturor informaţiilor necesare implementării curriculum-ului naţional, precum şi a unor informaţii specifice unităţii şcolare
|
Permanent
|
Director
Responsabil pagina scolii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->11. <!--[endif]-->
|
Stabilirea şi organizarea unor puncte de informare şi diseminare specifice unităţilor şcolare: bibliotecă, CDI, ecoscoalahoria@yahoogroups.com
|
1, 2, 3, 6
|
Difuzarea tuturor informaţiilor necesare implementării curriculum-ului naţional, precum şi a unor informaţii specifice unităţii şcolare
|
Permanent
|
C.A. şi consilierul educativ
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->12. <!--[endif]-->
|
Implicarea elevilor în desfăşurarea unor campanii de sănătate
|
5
|
Realizarea unor campanii de prevenire a comportamentelor dăunătoare sănătăţii
|
Permanent
|
Responsabil comisia de sănătate
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->13. <!--[endif]-->
|
Realizarea periodică, sub coordonarea responsabilului, a exerciţiilor privind comportamentul în situaţii de urgenţă
|
5
|
Existenţa climatului de siguranţă în şcoală şi în vecinătate
|
Permanent
|
Responsabilul de comisie P.S.I.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->14. <!--[endif]-->
|
Îndrumarea celor interesaţi în utilizarea rezultatelor activităţii OSP şi a consilierii pentru carieră
|
1, 2, 5
|
Accesul elevilor şi a altor categorii la servicii şi reţele diversificate de orientare şi consiliere şcolară
|
Permanent
|
Responsabil OSP
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->15. <!--[endif]-->
|
Crearea spaţiilor conform solicitărilor elevilor
|
3, 6
|
Satisfacţia beneficiarilor privind spaţiile şcolare
|
Permanent
|
C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->16. <!--[endif]-->
|
Implicarea beneficiarilor în realizarea funcţionalităţii şcolii prin proiecte, dotări, etc.
|
5, 6
|
Satisfacţia beneficiarilor în privinţa funcţionalităţii spaţiilor şcolare
|
Permanent
|
C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->17. <!--[endif]-->
|
Respectarea planului de îmbunătăţiri pentru spaţiile administrative şi auxiliare.
|
3, 6
|
Îmbunătăţirea unor spaţii administrative (plan de îmbunătăţiri) şi auxiliare
|
Permanent
|
C.A. şi şefii de comisii metodice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->18. <!--[endif]-->
|
Identificarea mijloacelor de învăţământ şi a auxiliarelor necesare, precum şi achiziţionarea acestora
|
1
|
Progres la indicatorii privind dotarea cu mijloace de învăţământ şi auxiliare curriculare
|
Permanent
|
Responsabilii de comisii metodice şi bibliotecarul
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->19. <!--[endif]-->
|
Desfăşurarea unor activităţi cu elevii sub coordonarea bibliotecarului şi a comisiei „Știinte umane”
|
1, 2, 5
|
Accesul on-line la resursele fondului bibliotecii şcolare / centrului de documentare şi informare
|
Periodic
|
Responsabil comisia ”Științe umane”
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->20. <!--[endif]-->
|
Progres în dotare cu TIC, faţă de anul trecut
|
1, 3, 4, 6
|
Desfăşurarea cel puţin a 50% dintre orele de curs de alte specialităţi decât Informatica utilizând TIC
|
Permanent
|
C.A. şi responsabilii de catedră
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->21. <!--[endif]-->
|
Completarea documentelor şcolare / a actelor de studii
|
4, 6
|
Absenţa erorilor de completare a documentelor şcolare şi a actelor de studii
|
Permanent
|
Serviciul secretariat
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->22. <!--[endif]-->
|
Participarea a cel puţin 80 % din cadrele didactice la programe de formare şi dezvoltare profesională
|
4
|
Formarea continuă a întregului personal didactic
|
Permanent
|
Responsabil comisie de formare
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->23. <!--[endif]-->
|
Analizarea feed-back-ului oferit prin aplicarea instrumentelor de măsurare a gradului de satisfacţie - chestionare
|
4, 6
|
Satisfacţia beneficiarilor faţă de activitatea personalului didactic
|
Periodic
|
CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->24. <!--[endif]-->
|
Analizarea feed-back-ului oferit prin aplicarea instrumentelor de măsurare a gradului de satisfacţie
|
4, 6
|
Satisfacţia beneficiarilor faţă de activitatea personalului auxiliar şi nedidactic
|
Periodic
|
CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->25. <!--[endif]-->
|
Promovarea ofertei educaţionale pe pagina școlii, pliante, afișe
|
1, 5
|
Utilizarea studiilor de piaţă, a studiilor de poziţionare în definirea ofertei educaţionale
|
Permanent
|
CA şi resp. comisiei de promovare a imaginii şcolii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->26. <!--[endif]-->
|
Promovarea ofertei educaţionale în mass-media
|
1, 5
|
Utilizarea studiilor de piaţă, a studiilor de poziţionare în definirea ofertei educaţionale
|
Permanent
|
CA şi resp. comisiei de promovare a imaginii şcolii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->27. <!--[endif]-->
|
Desfăşurarea sistematică a unor activităţi extracurriculare cu resursele puse la dispoziţie de partenerii publici şi privaţi
|
2, 5
|
În colaborare cu comunitatea locală se obţin resursele necesare realizării PDI, precum şi a altor proiecte
|
Permanent
|
CA, consilier educativ
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->28. <!--[endif]-->
|
Realizarea de către fiecare colectiv de elevi a unei activităţi cel puţin semestriale, cu comunitatea, prezentarea acţiunilor în Consilii, pe pagina școlii
|
2, 5
|
În colaborare cu comunitatea locală se obţin resursele necesare realizării PDI, precum şi a altor proiecte
|
Periodic
|
Consilier educativ şi consiliul elevilor
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->29. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor programe cu comunitatea de utilizare a resurselor
|
2, 5, 6
|
Asigurarea accesului membrilor comunităţii la resursele şcolii
|
Permanent
|
CA
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->30. <!--[endif]-->
|
Identificarea achiziţiilor anterioare ale elevilor, stabilirea obiectivelor, finalităţilor proiectelor
|
1
|
Identificarea nevoilor de educaţie ale elevilor şi proiectarea / desfăşurarea activităţii educaţional – formative pe baza acestora
|
Permanent
|
Resp. comisii metodice
Consilier educativ
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->31. <!--[endif]-->
|
Utilizarea (de către 70% din cadrele didactice)a activităţilor centrate pe elev
|
1, 4
|
Promovarea unei metodologii formative de tip inovativ: standardele de învăţare evaluare, interdisciplinaritatea, soft-ul educaţional
|
Permanent
|
Resp. comisii metodice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->32. <!--[endif]-->
|
Validitatea şi fidelitatea evaluării sumative. Monitorizarea rezultatelor elevilor
|
1
|
Existenţa progresului faţă de anul trecut privind rezultatele obţinute
|
Permanent
|
Responsabili de comisii metodice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->33. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor activităţi la propunerea educabililor şi a părinţilor
|
2, 5
|
Realizarea activităţilor extracurriculare cu contribuţie directă la realizarea scopurilor stabilite prin politicile educaţionale
|
Permanent
|
CA şi consilier educativ
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->34. <!--[endif]-->
|
Participarea la concursuri şi obţinerea unor rezultate mai bune decât cele din anul şcolar precedent
|
1, 2, 5
|
Realizarea activităţilor extracurriculare cu contribuţie directă la realizarea scopurilor stabilite prin politicile educaţionale
|
Permanent
|
C.A.
Consilier educativ
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->35. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor activităţi / proiecte privind optimizarea şi diversificarea activităţii şcolare
|
4
|
Valorificarea, la nivelul şcolii, a participării cadrelor didactice la activităţile metodice
|
Permanent
|
Resp. com. de formare
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->36. <!--[endif]-->
|
Dezvoltarea unor parteneriate cu comunitatea, a unor proiecte comune
|
3, 5
|
Implicarea partenerilor comunitari şi a beneficiarilor în proiectarea bugetară
|
Permanent
|
C.A. şi compart. contabilitate
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->37. <!--[endif]-->
|
Asigurarea, în continuare, a transparenţei execuţiei bugetare
|
3, 6
|
Inexistenţa neconformităţilor referitoare la execuţia bugetară
|
Permanent
|
Director şi compart. contabilitate
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->38. <!--[endif]-->
|
Iniţierea de către conducerea şcolii a activităţilor şi procedurilor de îmbunătăţire a calităţii pe baza rezultatelor autoevaluărilor şi a evaluărilor externe
|
4, 6
|
Existenţa procedurilor proprii de autoevaluare
|
Permanent
|
CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->39. <!--[endif]-->
|
Compararea propriilor performanţe cu cele recunoscute ca superioare şi cu buna practică în domeniu
|
4, 6
|
Utilizarea benchmarking-ului (compararea cu buna practică în domeniu) pentru optimizarea ofertei educaţionale
|
Permanent
|
C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->40. <!--[endif]-->
|
Analizarea procedurii de determinare a gradului de satisfacţie al beneficiarilor
|
5, 6
|
Evaluarea sistematică a nivelului de satisfacţie a beneficiarilor în privinţa ofertei educaţionale
|
Permanent
|
CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->41. <!--[endif]-->
|
Optimizarea permanentă a portofoliului instrumentelor de evaluare pentru fiecare arie curriculară, pe baza feed-back-ului obţinut şi pe baza analizei comparative a rezultatelor evaluării, la nivelul ariei
|
1, 4, 6
|
Îmbunătăţirea modalităţilor de evaluare a rezultatelor învăţării
|
Permanent
|
CEAC şi responsabilii comisiiilor metodice metodice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->42. <!--[endif]-->
|
Reevaluarea indicatorilor privind participarea la cursurile de formare, inovaţia didactică, fructificarea rezultatelor participării la proiecte naţionale şi internaţionale
|
4, 5, 6
|
Optimizarea criteriilor de evaluare a calităţii corpului profesoral
|
Permanent
|
CA şi resp. comisie de formare
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->43. <!--[endif]-->
|
Accesul uşor la toate evidenţele şi materialele comisiei
|
6
|
Actualizarea periodică a bazei de date
|
Permanent
|
Compartiment secretariat
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->44. <!--[endif]-->
|
Informarea beneficiarilor asupra ofertei educaţionale
|
1, 6
|
Prezenţa sistematică a ofertei educaţionale a unităţii în mass media
|
Permanent
|
Comisia de promovare a imaginii şcolii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->45. <!--[endif]-->
|
Constituirea unor grupuri de îmbunătăţire a calităţii rezultatelor școlare
|
1, 6
|
Îmbunătăţirea activităţii CEAC
|
Permanent
|
CA şi CEAC
|
Foarte bine
|
RAEI – Partea a IV-a
PLANUL DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII EDUCAŢIEI OFERITE
PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013
LA ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”CARMEN SYLVA” HORIA-NEAMȚ
Nr. crt.
|
Activităţi
|
Tipul de activitate
|
Obiective
|
Termene
|
Responsabilităţi
|
Indicatori de realizare
|
<!--[if !supportLists]-->1. <!--[endif]-->
|
Realizarea ofertei educaţionale în corespunzător cererilor identificate şi în concordanţă cu resursele şcolii
|
1
|
Îmbunătăţirea procedurilor de revizuire a programelor de învăţare corespunzătoare aspiraţiilor şi nevoilor elevilor, printr-o mai bună corelare a ofertei educaţionale a şcolii cu resursele materiale de care dispune școala
|
permanent
|
Echipa managerială şi consiliul profesoral
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->2. <!--[endif]-->
|
Promovarea internă şi externă a ofertei educaţionale a şcolii
|
1
|
Îmbunătăţirea procedurilor de revizuire a programelor de învăţare corespunzătoare aspiraţiilor şi nevoilor elevilor, printr-o mai bună corelare a ofertei educaţionale a şcolii cu resursele materiale de care dispune şcoala
|
permanent
|
Cadrele didactice şi diriginţii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->3. <!--[endif]-->
|
Adoptarea unei strategii de îmbunătățire a rezultatelor elevilor la examenul de evaluare națională 2013
|
1
|
Îmbunătățirea rezultatelor la evaluarea națională 2013 printr- o mai bună monitorizare și evaluare inițială, de progres și sumativă a elevilor din clasa a VIII-a
|
permanent
|
Cadrele didactice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->4. <!--[endif]-->
|
Includerea activităţilor de adaptare a strategiei de predare-învăţare la programele de pregătire oferite
|
1
|
Îmbunătăţirea procedurilor de revizuire a programelor de învăţare corespunzătoare aspiraţiilor şi nevoilor elevilor, printr-o mai bună corelare a ofertei educaţionale a şcolii cu resursele materiale de care dispune şi cererile de pe piaţa muncii.
|
permanent
|
Coordonatorul comisiei pentru evaluarea şi asigurarea calităţii şi cadrele didactice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->5. <!--[endif]-->
|
Realizarea materialelor de promovare a proiectelor educaţionale
|
2, 5
|
Actualizarea prezentării rezultatelor participării unităţii şcolare la alte proiecte educaţionale dezvoltate în anul şcolar anterior
|
permanent
|
Comisia programe de dezv. responsabil promovarea imaginii şcolii, comisia de
formare profesională şi parteneriate
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->6. <!--[endif]-->
|
Consultarea periodică (semestrială) cu privire la reglementările interne
|
4, 6
|
Cunoaşterea de către personal şi beneficiari a modului de organizare internă a unităţii
|
permanent
|
C.A.
Cadre didactice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->7. <!--[endif]-->
|
Realizarea unei pagini web funcţionale, cu impact major la factori externi
|
5, 6
|
Promovarea imaginii şcolii şi a acţiunilor desfăşurate în judeţ
|
oct. 2012
|
Comisia de promovare a imaginii şcolii;
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->8. <!--[endif]-->
|
Îmbunătăţirea procedurilor de management al resurselor umane pentru personalul didactic, didactic auxiliar, nedidactic
|
4, 6
|
Creşterea satisfacţiei personalului şcolii şi a beneficiarilor faţă de activitatea şcolii
|
ian. 2012
|
CA, CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->9. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor activităţi periodice de diseminare a informaţiei cu privire la activitatea organismelor de conducere
|
4, 6
|
Cunoaşterea de către cadrele didactice a activităţii organismelor de conducere
|
permanent
|
C.A.
Responsabili comisii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->10. <!--[endif]-->
|
Actualizarea paginii școlii cu informaţii generale şi specifice de curriculum
|
1
|
Informarea rapidă şi corectă a tuturor celor interesaţi, cu privire la problematica educaţiei
|
permanent
|
Cadrele didactice
inginer de sistem
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->11. <!--[endif]-->
|
Asigurarea accesului la documentele școlii prin utilizarea adesei de
|
1, 2, 5
|
Difuzarea informaţiilor cu privire la activităţi şi posibilităţi de participare la diferite acţiuni, programe etc.
|
permanent
|
Cadrele didactice
Responsabil pagina școlii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->12. <!--[endif]-->
|
Dezvoltarea unei baze de date cu elevii cu cerințe educative speciale
|
1, 5, 6
|
Adaptarea curriculei și utilizarea planurilor de intervenție personalizate de către fiecare cadru didactic
|
permanent
|
Cadrele didactice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->13. <!--[endif]-->
|
Implicarea elevilor în desfăşurarea unor campanii de sănătate, sub coordonarea cabinetului medical, ONG-uri, proiecte judeţene
|
2, 5
|
Diminuarea comportamentelor dăunătoare sănătăţii
|
permanent
|
Diriginţii
Consilier educativ
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->14. <!--[endif]-->
|
Realizarea periodică, sub coordonarea pompierilor, etc., a exerciţiilor privind comportamentul în situaţii de criză
|
5
|
Îmbunătăţirea climatului de siguranţă în şcoală şi în vecinătate
|
semestrial
|
Comisia pentru situaţii de urgenţă
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->15. <!--[endif]-->
|
Împrejmuirea perimetrelor şcolii + poartă
|
5
|
Asigurarea siguranţei elevilor
|
martie 2013
|
Director, contabil
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->16. <!--[endif]-->
|
Realizarea / informarea cu privire la existenţa bazelor de date privind orientarea şi consilierea
|
2,5
|
Accesul elevilor şi a altor categorii la servicii şi reţele diversificate de orientare şi consiliere
|
dec. 2013
|
Consilierul şcolar
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->17. <!--[endif]-->
|
Realizarea unei legături permanente cu consilierii judeţeni pe problematica violenţei
|
2, 5
|
Diminuarea comportamentelor violente
|
permanent
|
Comisia pentru combaterea violenţei
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->18. <!--[endif]-->
|
Crearea spaţiilor conform solicitărilor elevilor
|
3
|
Creşterea satisfacţiei beneficiarilor privind spaţiile şcolare
|
mai 2013
|
Diriginţii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->19. <!--[endif]-->
|
Identificarea mijloacelor şi a auxiliarelor necesare, precum şi achiziţionarea acestora
|
1, 3
|
Progres la indicatorii privind dotarea cu mijloace de învăţământ şi auxiliare curriculare
|
oct. 2013
|
Responsabili comisii metodice, cadre didactice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->20. <!--[endif]-->
|
Progres în dotare cu TIC, faţă de anul trecut
|
1, 2, 3
|
Desfăşurarea cel puţin a 50% dintre orele de curs de alte specialităţi decât Informatica utilizând TIC
|
mai 2013
|
Diriginţii
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->21. <!--[endif]-->
|
Valorificarea participării personalului didactic şi de conducere la programe de formare
|
4
|
Formarea continuă a întregului personal didactic
|
permanent
|
Responsabil comisie formare continuă
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->22. <!--[endif]-->
|
Susţinerea participării personalului didactic şi de conducere la programe de dezvoltare profesională
|
4
|
Formarea continuă a întregului personal didactic
|
permanent
|
C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->23. <!--[endif]-->
|
Susţinerea participării personalului didactic auxiliar şi nedidactic la cursuri
|
4
|
Creşterea nivelului de calificare a personalului didactic auxiliar şi nedidactic
|
permanent
|
C.A.
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->24. <!--[endif]-->
|
Analizarea feed-back-ului oferit prin aplicarea instrumentelor de măsurare a gradului de satisfacţie
|
4
|
Satisfacţia beneficiarilor faţă de activitatea personalului auxiliar şi nedidactic
|
iunie 2013
|
CA, CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->25. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor programe cu comunitatea de utilizare a resurselor
|
5
|
Asigurarea accesului membrilor comunităţii la resursele şcolii
|
permanent
|
CA, resp. com.metodice
Consilier educativ
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->26. <!--[endif]-->
|
Utilizarea (de către cadrele didactice) a activităţilor centrate pe elev
|
1
|
Promovarea unei metodologii formative de tip inovativ:
standardele de învăţare evaluare, interdisciplinaritatea,
soft-ul educaţional
|
permanent
|
CA,
responsabili comisii
metodice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->27. <!--[endif]-->
|
Verificarea / realizarea unor criterii clare şi cunoscute de către profesori, elevi şi părinţii acestora privind succesul şi insuccesul şcolar
|
1, 6
|
Realizarea progresului faţă de anul trecut privind rezultatele obţinute
|
oct. 2012
|
Responsabili comisii metodice, CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->28. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor proiecte naţionale / internaţionale pe formare profesională şi parteneriate educaţionale
|
2, 5
|
Realizarea activităţilor extracurriculare cu contribuţie directă la realizarea scopurilor stabilite prin politicile educaţionale
|
permanent
|
CA
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->29. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor activităţi extracurriculare realizate în limbi străine
|
2, 5
|
Realizarea activităţilor extracurriculare cu contribuţie directă la realizarea scopurilor stabilite prin politicile educaţionale
|
mai 2013
|
Profesorii de limbi străine
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->30. <!--[endif]-->
|
Iniţierea de proiecte de cercetare proprii în domeniul educaţional sau alte domenii
|
1, 2, 4
|
Creşterea calităţii procesului instructiv-educativ
|
permanent
|
Cadrele didactice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->31. <!--[endif]-->
|
Iniţierea de activităţi metodice la nivelul fiecărei discipline
|
1, 4
|
Valorificarea, la nivelul şcolii, a participării cadrelor didactice la activităţile metodice
|
permanent
|
Responsabili comisii metodice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->32. <!--[endif]-->
|
Dezvoltarea unor parteneriate financiare cu comunitatea, cu administraţii publice, cu ONG-uri
|
3, 5
|
Implicarea partenerilor comunitari şi a beneficiarilor în
proiectarea bugetară
|
permanent
|
CA,
Administrator financiar
|
Foarte biine
|
<!--[if !supportLists]-->33. <!--[endif]-->
|
Iniţierea de către conducerea şcolii a activităţilor şi procedurilor de îmbunătăţire a calităţii pe baza rezultatelor autoevaluărilor şi a evaluărilor externe
|
5, 6
|
Dezvoltarea procedurilor proprii de autoevaluare
|
ian. 2013
|
CA, CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->34. <!--[endif]-->
|
Aplicarea recomandărilor de îmbunătăţire, pe aspectele semnalate în urma autoevaluării
|
1, 5, 6
|
Participarea unităţii şcolare la activitatea de îmbunătățire a neajunsurilor deduse în urma autoevaluării
|
martie 2013
|
CA, CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->35. <!--[endif]-->
|
Compararea propriilor performanţe cu cele recunoscute ca superioare şi cu buna practică în domeniu
|
1, 4, 6
|
Optimizarea ofertei educaţionale
|
mai 2013
|
CA, CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->36. <!--[endif]-->
|
Optimizarea permanentă a portofoliului instrumentelor de evaluare pentru fiecare arie curriculară, pe baza feed-back-ului obţinut şi pe baza analizei comparative a rezultatelor evaluării, la nivelul ariei curriculare
|
1, 4, 6
|
Îmbunătăţirea modalităţilor de evaluare a rezultatelor învăţării
|
permanent
|
Responsabili comisii metodice
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->37. <!--[endif]-->
|
Comunicarea către beneficiari a ţintelor pentru programele educaţionale adresate elevilor din grupuri speciale
|
1, 6
|
Îmbunătăţirea procedurilor de evaluare şi de înregistrare a rezultatelor evaluării pentru grupuri speciale de elevi : cu risc / capabili de performanţă
|
permanent
|
Responsabili comisii metodice şi diriginţi
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->38. <!--[endif]-->
|
Reevaluarea indicatorilor privind participarea la cursurile de formare, inovaţia didactică, fructificarea rezultatelor participării la proiecte naţionale şi internaţionale
|
4, 5, 6
|
Optimizarea criteriilor de evaluare a calităţii corpului profesoral
|
permanent
|
CA, CEAC
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->39. <!--[endif]-->
|
Realizarea unor proceduri de îmbunătăţire a accesului la resursele educaţionale
|
4, 6
|
Realizarea politicilor pe termen mediu de îmbunătăţire a accesului la resursele educaţionale
|
permanent
|
CA
|
Foarte bine
|
<!--[if !supportLists]-->40. <!--[endif]-->
|
Verificarea, îmbunătăţirea sau realizarea tuturor procedurilor solicitate de standardele de evaluare - de referinţă în vigoare
|
4, 6
|
Îmbunătăţirea activităţii CEAC
|
permanent
|
CEAC
|
Foarte bine
|
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu