miercuri, 15 mai 2013

RAEI


RAEI – Partea a II-a

DESCRIEREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII REALIZATE ÎN ANUL ŞCOLAR 2011-2012

LA ȘCOALA CU CLASELE I-VIII HORIA-NEAMȚ


Nr. crt.
Activităţi
Tipul  de activitate
Obiective
Termene
Responsabilităţi
Indicatori de realizare
<!--[if !supportLists]-->1.       <!--[endif]--> 
Inițierea de proiecte de parteneriat educațional  cu unităţi şcolare similare cu rezultate recunoscute la nivel naţional
1, 2, 5, 6
Fundamentarea permanentă a PDI pe analiza contextului socio-economic
Permanent
C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->2.       <!--[endif]--> 
Realizarea legăturii permanente cu comunitatea locală şi şcolară
5, 6
Fundamentarea permanentă a PDI pe analiza contextului socio-economic
Permanent
Director şi C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->3.       <!--[endif]--> 
Realizarea unor activităţi periodice de consultare a cadrelor didactice, a comunităţii locale şi şcolare
4, 5, 6
Cunoaşterea şi urmărirea realizării PDI de către toate cadrele didactice, precum şi de beneficiari
Semestrial
C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->4.       <!--[endif]--> 
Repartiţie echilibrată a responsabilităţilor pe domenii de activitate
4, 6
Cunoaşterea şi urmărirea realizării PDI de către toate cadrele didactice, precum şi de beneficiari
Semestrial
Director
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->5.       <!--[endif]--> 
Identificarea situaţiilor conflictuale şi a cauzelor acestora, rezolvarea favorabilă a situaţiilor conflictuale
4, 6
Cunoaşterea de către personal şi beneficiari a regulamentului intern
Când este cazul
Director şi responsabilii de comisii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->6.       <!--[endif]--> 
Întrunirea lunară a Consiliului Consultativ al Elevilor, semestrială a Consiliului Reprezentativ al Părinţilor şi consultarea periodică (semestrială) cu privire la reglementările interne
2, 5
Cunoaşterea de către personal şi beneficiari a modului de organizare internă a unităţii
Periodic
Director
Consilier educativ
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->7.       <!--[endif]--> 
Îmbunătăţirea cu tehnologie TIC a dotărilor existente pentru toate disciplinele
3, 6
Construirea / utilizarea reţelei de comunicare prin TIC
Permanent
C.A.,
Cadre didactice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->8.       <!--[endif]--> 
Realizarea unor activităţi periodice de diseminare a informaţiei cu privire la activitatea organismelor de conducere
4, 6
Satisfacţia personalului şcolii şi a beneficiarilor faţă de activitatea şcolii
Periodic
C.A. şi responsabilii de comisii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->9.       <!--[endif]--> 
Stabilirea activităţilor la care au fost invitaţi să participe creativ beneficiarii
4, 5, 6
Satisfacţia personalului şcolii şi a beneficiarilor faţă de activitatea şcolii
Permanent
C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->10.    <!--[endif]--> 
Actualizarea paginii școlii cu informaţii generale şi specifice
1, 2, 6
Difuzarea tuturor informaţiilor necesare implementării curriculum-ului naţional, precum şi a unor informaţii specifice unităţii şcolare
Permanent
Director
Responsabil pagina scolii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->11.    <!--[endif]--> 
Stabilirea şi organizarea unor puncte de informare şi diseminare specifice unităţilor şcolare: bibliotecă, CDI, ecoscoalahoria@yahoogroups.com
1, 2, 3, 6
Difuzarea tuturor informaţiilor necesare implementării curriculum-ului naţional, precum şi a unor informaţii specifice unităţii şcolare
Permanent
C.A. şi consilierul educativ
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->12.    <!--[endif]--> 
Implicarea elevilor în desfăşurarea unor campanii de sănătate
5
Realizarea unor campanii de prevenire a comportamentelor dăunătoare sănătăţii
Permanent
Responsabil comisia de sănătate
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->13.    <!--[endif]--> 
Realizarea periodică, sub coordonarea responsabilului, a exerciţiilor privind comportamentul în situaţii de urgenţă
5
Existenţa climatului de siguranţă în şcoală şi în vecinătate
Permanent
Responsabilul de comisie P.S.I.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->14.    <!--[endif]--> 
Îndrumarea celor interesaţi în utilizarea rezultatelor activităţii OSP şi a consilierii pentru carieră
1, 2, 5
Accesul elevilor şi a altor categorii la servicii şi reţele diversificate de orientare şi consiliere şcolară
Permanent
Responsabil OSP
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->15.    <!--[endif]--> 
Crearea spaţiilor conform solicitărilor elevilor
3, 6
Satisfacţia beneficiarilor privind spaţiile şcolare
Permanent
C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->16.    <!--[endif]--> 
Implicarea beneficiarilor în realizarea funcţionalităţii şcolii prin proiecte, dotări, etc.
5, 6
Satisfacţia beneficiarilor în privinţa funcţionalităţii spaţiilor şcolare
Permanent
C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->17.    <!--[endif]--> 
Respectarea planului de îmbunătăţiri pentru spaţiile administrative şi auxiliare.
3, 6
Îmbunătăţirea unor spaţii administrative (plan de îmbunătăţiri) şi auxiliare
Permanent
C.A. şi şefii de comisii metodice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->18.    <!--[endif]--> 
Identificarea mijloacelor de învăţământ şi a auxiliarelor necesare, precum şi achiziţionarea acestora
1
Progres la indicatorii privind dotarea cu mijloace de învăţământ şi auxiliare curriculare
Permanent
Responsabilii de comisii metodice şi bibliotecarul
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->19.    <!--[endif]--> 
Desfăşurarea unor activităţi cu elevii sub coordonarea bibliotecarului şi a comisiei „Știinte umane”
1, 2, 5
Accesul on-line la resursele fondului bibliotecii şcolare / centrului de documentare şi informare
Periodic
Responsabil comisia ”Științe umane”
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->20.    <!--[endif]--> 
Progres în dotare cu TIC, faţă de anul trecut
1, 3, 4, 6
Desfăşurarea cel puţin a 50% dintre orele de curs de alte specialităţi decât Informatica utilizând TIC
Permanent
C.A. şi responsabilii de catedră
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->21.    <!--[endif]--> 
Completarea documentelor şcolare / a actelor de studii
4, 6
Absenţa erorilor de completare a documentelor şcolare şi a actelor de studii
Permanent
Serviciul secretariat
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->22.    <!--[endif]--> 
Participarea a cel puţin 80 % din cadrele didactice la programe de formare şi dezvoltare profesională
4
Formarea continuă a întregului personal didactic
Permanent
Responsabil comisie de formare
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->23.    <!--[endif]--> 
Analizarea feed-back-ului oferit prin aplicarea instrumentelor de măsurare a gradului de satisfacţie - chestionare
4, 6
Satisfacţia beneficiarilor faţă de activitatea personalului didactic
Periodic
CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->24.    <!--[endif]--> 
Analizarea feed-back-ului oferit prin aplicarea instrumentelor de măsurare a gradului de satisfacţie
4, 6
Satisfacţia beneficiarilor faţă de activitatea personalului auxiliar şi nedidactic
Periodic
CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->25.    <!--[endif]--> 
Promovarea ofertei educaţionale pe pagina școlii, pliante, afișe
1, 5
Utilizarea studiilor de piaţă, a studiilor de poziţionare în definirea ofertei educaţionale
Permanent
CA şi resp. comisiei de promovare a imaginii şcolii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->26.    <!--[endif]--> 
Promovarea ofertei educaţionale în mass-media
1, 5
Utilizarea studiilor de piaţă, a studiilor de poziţionare în definirea ofertei educaţionale
Permanent
CA şi resp. comisiei de promovare a imaginii şcolii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->27.    <!--[endif]--> 
Desfăşurarea sistematică a unor activităţi extracurriculare cu resursele puse la dispoziţie de partenerii publici şi privaţi
2, 5
În colaborare cu comunitatea locală se obţin resursele necesare realizării PDI, precum şi a altor proiecte
Permanent
CA, consilier educativ
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->28.    <!--[endif]--> 
Realizarea de către fiecare colectiv de elevi a unei activităţi cel puţin semestriale, cu comunitatea, prezentarea acţiunilor în Consilii, pe pagina școlii
2, 5
În colaborare cu comunitatea locală se obţin resursele necesare realizării PDI, precum şi a altor proiecte
Periodic
Consilier educativ şi consiliul elevilor
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->29.    <!--[endif]--> 
Realizarea unor programe cu comunitatea de utilizare a resurselor
2, 5, 6
Asigurarea accesului membrilor comunităţii la resursele şcolii
Permanent
CA
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->30.    <!--[endif]--> 
Identificarea achiziţiilor anterioare ale elevilor, stabilirea obiectivelor, finalităţilor proiectelor
1
Identificarea nevoilor de educaţie ale elevilor şi proiectarea / desfăşurarea activităţii educaţional – formative pe baza acestora
Permanent
Resp. comisii metodice
Consilier educativ
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->31.    <!--[endif]--> 
Utilizarea (de către 70% din cadrele didactice)a activităţilor centrate pe elev
1, 4
Promovarea unei metodologii formative de tip inovativ: standardele de învăţare evaluare, interdisciplinaritatea, soft-ul educaţional
Permanent
Resp. comisii metodice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->32.    <!--[endif]--> 
Validitatea şi fidelitatea evaluării sumative. Monitorizarea rezultatelor elevilor
1
Existenţa progresului faţă de anul trecut privind rezultatele obţinute
Permanent
Responsabili de comisii metodice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->33.    <!--[endif]--> 
Realizarea unor activităţi la propunerea educabililor şi a părinţilor
2, 5
Realizarea activităţilor extracurriculare cu contribuţie directă la realizarea scopurilor stabilite prin politicile educaţionale
Permanent
CA şi consilier educativ
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->34.    <!--[endif]--> 
Participarea la concursuri şi obţinerea unor rezultate mai bune decât cele din anul şcolar precedent
1, 2, 5
Realizarea activităţilor extracurriculare cu contribuţie directă la realizarea scopurilor stabilite prin politicile educaţionale
Permanent
C.A.
Consilier educativ
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->35.    <!--[endif]--> 
Realizarea unor activităţi / proiecte privind optimizarea şi diversificarea activităţii şcolare
4
Valorificarea, la nivelul şcolii, a participării cadrelor didactice la activităţile metodice
Permanent
Resp. com. de formare
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->36.    <!--[endif]--> 
Dezvoltarea unor parteneriate cu comunitatea, a unor proiecte comune
3, 5
Implicarea partenerilor comunitari şi a beneficiarilor în proiectarea bugetară
Permanent
C.A. şi compart. contabilitate
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->37.    <!--[endif]--> 
Asigurarea, în continuare, a transparenţei execuţiei bugetare
3, 6
Inexistenţa neconformităţilor referitoare la execuţia bugetară
Permanent
Director şi compart. contabilitate
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->38.    <!--[endif]--> 
Iniţierea de către conducerea şcolii a activităţilor şi procedurilor de îmbunătăţire a calităţii pe baza rezultatelor autoevaluărilor şi a evaluărilor externe
4, 6
Existenţa procedurilor proprii de autoevaluare
Permanent
CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->39.    <!--[endif]--> 
Compararea propriilor performanţe cu cele recunoscute ca superioare şi cu buna practică în domeniu
4, 6
Utilizarea benchmarking-ului (compararea cu buna practică în domeniu) pentru optimizarea ofertei educaţionale
Permanent
C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->40.    <!--[endif]--> 
Analizarea procedurii de determinare a gradului de satisfacţie al beneficiarilor
5, 6
Evaluarea sistematică a nivelului de satisfacţie a beneficiarilor în privinţa ofertei educaţionale
Permanent
CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->41.    <!--[endif]--> 
Optimizarea permanentă a portofoliului instrumentelor de evaluare pentru fiecare arie curriculară, pe baza feed-back-ului obţinut şi pe baza analizei comparative a rezultatelor evaluării, la nivelul ariei
1, 4, 6
Îmbunătăţirea modalităţilor de evaluare a rezultatelor învăţării
Permanent
CEAC şi responsabilii  comisiiilor metodice metodice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->42.    <!--[endif]--> 
Reevaluarea indicatorilor privind participarea la cursurile de formare, inovaţia didactică, fructificarea rezultatelor participării la proiecte naţionale şi internaţionale
4, 5, 6
Optimizarea criteriilor de evaluare a calităţii corpului profesoral
Permanent
CA şi resp. comisie de formare
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->43.    <!--[endif]--> 
Accesul uşor la toate evidenţele şi materialele comisiei
6
Actualizarea periodică a bazei de date
Permanent
Compartiment  secretariat
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->44.    <!--[endif]--> 
Informarea beneficiarilor asupra ofertei educaţionale
1, 6
Prezenţa sistematică a ofertei educaţionale a unităţii în mass media
Permanent
Comisia de promovare a imaginii şcolii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->45.    <!--[endif]--> 
Constituirea unor grupuri de îmbunătăţire a calităţii rezultatelor școlare
1, 6
Îmbunătăţirea activităţii CEAC
Permanent
CA şi CEAC
Foarte bine


RAEI – Partea a IV-a

PLANUL DE ÎMBUNĂTĂŢIRE A CALITĂŢII EDUCAŢIEI OFERITE

PENTRU ANUL ŞCOLAR 2012-2013

LA ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”CARMEN SYLVA” HORIA-NEAMȚ


Nr. crt.
Activităţi
Tipul de activitate
Obiective
Termene
Responsabilităţi
Indicatori de realizare
<!--[if !supportLists]-->1.        <!--[endif]--> 
Realizarea ofertei educaţionale în corespunzător cererilor identificate şi în concordanţă cu resursele şcolii
1
Îmbunătăţirea procedurilor de revizuire a programelor de învăţare corespunzătoare aspiraţiilor şi nevoilor elevilor, printr-o mai bună corelare a ofertei educaţionale a şcolii cu resursele materiale de care dispune școala
permanent
Echipa managerială şi consiliul profesoral
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->2.        <!--[endif]--> 
Promovarea internă şi externă a ofertei educaţionale a şcolii
1
Îmbunătăţirea procedurilor de revizuire a programelor de învăţare corespunzătoare aspiraţiilor şi nevoilor elevilor, printr-o mai bună corelare a ofertei educaţionale a şcolii cu resursele materiale de care dispune şcoala
permanent
Cadrele didactice şi diriginţii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->3.        <!--[endif]--> 
Adoptarea unei strategii de îmbunătățire a rezultatelor elevilor la examenul  de evaluare națională 2013
1
Îmbunătățirea rezultatelor la evaluarea națională 2013 printr- o mai bună monitorizare și evaluare inițială, de progres și sumativă a elevilor din clasa a VIII-a
permanent
Cadrele didactice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->4.        <!--[endif]--> 
Includerea activităţilor de adaptare a strategiei de predare-învăţare la programele de pregătire oferite
1
Îmbunătăţirea procedurilor de revizuire a programelor de învăţare corespunzătoare aspiraţiilor şi nevoilor elevilor, printr-o mai bună corelare a ofertei educaţionale a şcolii cu resursele materiale de care dispune şi cererile de pe piaţa muncii.
permanent
Coordonatorul comisiei pentru evaluarea şi asigurarea calităţii şi cadrele didactice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->5.        <!--[endif]--> 
Realizarea materialelor de promovare a proiectelor educaţionale
2, 5
Actualizarea prezentării rezultatelor participării unităţii şcolare la alte proiecte educaţionale dezvoltate în anul şcolar anterior
permanent
Comisia programe de dezv. responsabil promovarea imaginii şcolii, comisia de
formare profesională  şi parteneriate
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->6.        <!--[endif]--> 
Consultarea periodică (semestrială) cu privire la reglementările interne
4, 6
Cunoaşterea de către personal şi beneficiari a modului de organizare internă a unităţii
permanent
 C.A.
Cadre didactice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->7.        <!--[endif]--> 
Realizarea unei pagini web funcţionale, cu impact major la factori externi
5, 6
Promovarea imaginii şcolii şi a acţiunilor desfăşurate în judeţ
oct. 2012
Comisia de promovare a imaginii şcolii;
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->8.        <!--[endif]--> 
Îmbunătăţirea procedurilor de management al resurselor umane pentru personalul didactic, didactic auxiliar, nedidactic
4, 6
Creşterea satisfacţiei personalului şcolii şi a beneficiarilor faţă de activitatea şcolii
ian. 2012
CA, CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->9.        <!--[endif]--> 
Realizarea unor activităţi periodice de diseminare a informaţiei cu privire la activitatea organismelor de conducere
4, 6
Cunoaşterea de către cadrele didactice a activităţii organismelor de conducere
permanent
C.A.
Responsabili comisii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->10.     <!--[endif]--> 
Actualizarea paginii școlii cu informaţii generale şi specifice de curriculum
1
Informarea rapidă şi corectă a tuturor celor interesaţi, cu privire la problematica educaţiei
permanent
Cadrele didactice
inginer de sistem
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->11.     <!--[endif]--> 
Asigurarea accesului la documentele școlii prin utilizarea adesei de
1, 2, 5
Difuzarea informaţiilor cu privire la activităţi şi posibi­lităţi de participare la diferite acţiuni, programe etc.
permanent
Cadrele didactice
Responsabil pagina școlii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->12.     <!--[endif]--> 
Dezvoltarea unei baze de date cu elevii cu cerințe educative speciale
1, 5, 6
Adaptarea curriculei și utilizarea planurilor de intervenție personalizate de către fiecare cadru didactic
permanent
Cadrele didactice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->13.     <!--[endif]--> 
Implicarea elevilor în desfăşurarea unor campanii de sănătate, sub coordonarea cabine­tului medical, ONG-uri, proiecte judeţene
2, 5
Diminuarea comportamentelor dăunătoare sănătăţii
permanent
Diriginţii
Consilier educativ
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->14.     <!--[endif]--> 
Realizarea periodică, sub coordonarea pompierilor, etc., a exerciţiilor privind comportamentul în situaţii de criză
5
Îmbunătăţirea climatului de siguranţă în şcoală şi în vecinătate
semestrial
Comisia pentru situaţii de urgenţă
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->15.     <!--[endif]--> 
Împrejmuirea perimetrelor şcolii + poartă
5
Asigurarea siguranţei elevilor
martie 2013
Director, contabil
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->16.     <!--[endif]--> 
Realizarea / informarea cu privire la existenţa bazelor de date privind orientarea şi consilierea
2,5
Accesul elevilor şi a altor categorii la servicii şi reţele diversificate de orientare şi consiliere
dec. 2013
Consilierul şcolar
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->17.     <!--[endif]--> 
Realizarea unei legături permanente cu consilierii judeţeni pe problematica violenţei
2, 5
Diminuarea comportamentelor violente
permanent
Comisia pentru combaterea violenţei
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->18.     <!--[endif]--> 
Crearea spaţiilor conform solicitărilor elevilor
3
Creşterea satisfacţiei beneficiarilor privind spaţiile şcolare
mai 2013
Diriginţii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->19.     <!--[endif]--> 
Identificarea mijloacelor şi a auxiliarelor necesare, precum şi achiziţionarea acestora
1, 3
Progres la indicatorii privind dotarea cu mijloace de învăţământ şi auxiliare curriculare
oct. 2013
Responsabili comisii metodice, cadre didactice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->20.     <!--[endif]--> 
Progres în dotare cu TIC, faţă de anul trecut
1, 2, 3
Desfăşurarea cel puţin a 50% dintre orele de curs de alte specialităţi decât Informatica utilizând TIC
mai 2013
Diriginţii
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->21.     <!--[endif]--> 
Valorificarea participării personalului didactic şi de conducere la programe de formare
4
Formarea continuă a întregului personal didactic
permanent
Responsabil comisie formare continuă
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->22.     <!--[endif]--> 
Susţinerea participării personalului didactic şi de conducere la programe de dezvoltare profesională
4
Formarea continuă a întregului personal didactic
permanent
C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->23.     <!--[endif]--> 
Susţinerea  participării personalului didactic auxiliar şi nedidactic la cursuri
4
Creşterea nivelului de calificare a personalului didactic auxiliar şi nedidactic
permanent
C.A.
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->24.     <!--[endif]--> 
Analizarea feed-back-ului oferit prin aplicarea instrumentelor de măsurare a gradului de satisfacţie
4
Satisfacţia beneficiarilor faţă de activitatea personalului auxiliar şi nedidactic
iunie 2013
CA, CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->25.     <!--[endif]--> 
Realizarea unor programe cu comunitatea de utilizare a resurselor
5
Asigurarea accesului membrilor comunităţii la resursele şcolii
permanent
CA, resp. com.metodice
Consilier educativ
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->26.     <!--[endif]--> 
Utilizarea (de către cadrele didactice) a activităţilor centrate pe elev
1
Promovarea unei metodologii formative de tip inovativ:
standardele de învăţare evaluare, interdisciplinaritatea,
soft-ul educaţional
permanent
CA,
responsabili comisii
metodice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->27.     <!--[endif]--> 
Verificarea / realizarea unor criterii clare şi cunoscute de către profesori, elevi şi părinţii acestora privind succesul şi insuccesul şcolar
1, 6
Realizarea progresului faţă de anul trecut privind rezultatele obţinute
oct. 2012
Responsabili comisii metodice, CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->28.     <!--[endif]--> 
Realizarea unor proiecte naţionale / internaţionale pe formare profesională şi parteneriate educaţionale
2, 5
Realizarea activităţilor extracurriculare cu contribuţie directă la realizarea scopurilor stabilite prin politicile educaţionale
permanent
CA
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->29.     <!--[endif]--> 
Realizarea unor activităţi extracurriculare realizate în limbi străine
2, 5
Realizarea activităţilor extracurriculare cu contribuţie directă la realizarea scopurilor stabilite prin politicile educaţionale
mai 2013
Profesorii de limbi străine
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->30.     <!--[endif]--> 
Iniţierea de proiecte de cercetare proprii în domeniul educaţional sau alte domenii
1, 2, 4
Creşterea calităţii procesului instructiv-educativ
permanent
Cadrele didactice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->31.     <!--[endif]--> 
Iniţierea de activităţi metodice la nivelul fiecărei discipline
1, 4
Valorificarea, la nivelul şcolii, a participării cadrelor didactice la activităţile metodice
permanent
Responsabili comisii metodice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->32.     <!--[endif]--> 
Dezvoltarea unor parteneriate financiare cu comunitatea, cu administraţii publice, cu ONG-uri
3, 5
Implicarea partenerilor comunitari şi a beneficiarilor în
proiectarea bugetară
permanent
CA,
Administrator financiar
Foarte biine
<!--[if !supportLists]-->33.     <!--[endif]--> 
Iniţierea  de către conducerea şcolii a activităţilor şi procedurilor de îmbunătăţire a calităţii pe baza rezultatelor autoevaluărilor şi a evaluărilor externe
5, 6
Dezvoltarea procedurilor proprii de autoevaluare
ian. 2013
CA, CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->34.     <!--[endif]--> 
Aplicarea recomandărilor de îmbunătăţire, pe aspectele semnalate în urma autoevaluării
1, 5, 6
Participarea unităţii şcolare la activitatea de îmbunătățire a neajunsurilor deduse în urma autoevaluării
martie 2013
CA, CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->35.     <!--[endif]--> 
Compararea propriilor performanţe cu cele recunoscute ca superioare şi cu buna practică în domeniu
1, 4, 6
Optimizarea ofertei educaţionale
mai 2013
CA, CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->36.     <!--[endif]--> 
Optimizarea permanentă a portofoliului instrumentelor de evaluare pentru fiecare arie curriculară, pe baza feed-back-ului obţinut şi pe baza analizei comparative a rezultatelor evaluării, la nivelul ariei curriculare
1, 4, 6
Îmbunătăţirea modalităţilor de evaluare a rezultatelor învăţării
permanent
Responsabili comisii metodice
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->37.     <!--[endif]--> 
Comunicarea către beneficiari a ţintelor pentru programele educaţionale adresate elevilor din grupuri speciale
1, 6
Îmbunătăţirea procedurilor de evaluare şi de înregistrare a rezultatelor evaluării pentru grupuri speciale de elevi : cu risc / capabili de performanţă
permanent
Responsabili comisii metodice şi diriginţi
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->38.     <!--[endif]--> 
Reevaluarea indicatorilor privind participarea la cursurile de formare, inovaţia didactică, fructificarea rezultatelor participării la proiecte naţionale şi internaţionale
4, 5, 6
Optimizarea criteriilor de evaluare a calităţii corpului profesoral
permanent
CA, CEAC
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->39.     <!--[endif]--> 
Realizarea unor proceduri de îmbunătăţire a accesului la resursele educaţionale
4, 6
Realizarea politicilor pe termen mediu de îmbunătăţire a accesului la resursele educaţionale
permanent
CA
Foarte bine
<!--[if !supportLists]-->40.     <!--[endif]--> 
Verificarea, îmbunătăţirea sau realizarea tuturor procedurilor solicitate de standardele de evaluare - de referinţă în vigoare
4, 6
Îmbunătăţirea activităţii CEAC
permanent
CEAC
Foarte bine




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu