marți, 12 martie 2013

La mulţi ani, în sărbătoare!

Azi, în plină sărbătoare,
Toţi trandafirii albi îi dăruiesc
Scumpei mele învăţătoare.
Din suflet îi mulţumesc!

Eu sunt doar o mică floare
În frumoasa ei grădină,
Dumneaei un mândru soare,
Care mie-mi dă lumină.

E dulce şi-i minunată!
E cea mai frumoasă fată!
Cu multă dragoste mă-nvaţă
Cum să mă descurc în viaţă.

Mă-nclin adânc în faţa ei,
Şi-i adresez cu mult temei,
Urarea de viaţă lungă,
Nouăzeci de ani s-ajungă!
În viaţă - multă sănătate,
Fericire şi noroc în toate!
La mulţi ani, în sărbătoare
Draga mea învăţătoare!

Colectivul de cadre didactice, personalul didactic auxiliar, personalul nedidactic al Şcolii Gimnaziale ,,Carmen Sylva", precum şi foştii elevi, urează doamnei învăţătoare SMARANDA ANGELA multă sănătate, tinereţe fără bătrâneţe şi pensie îndelungată!
Vă mulţumim pentru toate lucrurile bune şi frumoase pe care le-am învăţat de la dumneavoastră!
A consemnat pentru dumneavoastră,
Prof. înv. preşc. IONELA-LAURA CARAIMAN 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu